вторник, 2 февраля 2016 г.

Hello!Привіт!

Всім хто ще тут, привіт!
Цей блог очікують зміни)))) Сподіваюсь, вони будуть на краще)))
Мені аж соромно стало як я побачила, що тут, в цьому блозі, навіть за моєї відсутності є відвідувачі та перегляди))) а я ж так давно нічим вас не балувала!

Ще не знаю, у якому форматі продовжу вести цей блог, але...я знову тут!))))

Поки мене тут не було, я набула нової професії - стала доулою. (почитати про те хто це)
 І тепер супроводжую вагітних мам, допомагаю у пологах, роблю післяпологове сповивання. Більше про це в моєму блозі та на сторінці Фейсбуку.

Творчість я не покинула, навіть більше - почала малювати, та й іншого вистачало, просто це тепер не завжди рукоділля))) Наступними постами про все розкажу))) Ще багацько корисних книжок прочитала за цей час, теж поділюся враженнями залюбки.
Рада буду знову всіх бачити!
Мої мрії збуваються, бо я над ними працюю! Чого і вам бажаю!


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Дякую, що приділили увагу)))) Дуже рада буду побачити ваш коментар!